3 februari 2009

Years

Haaallåååå eller! Nu har jag loggat in här på bloggen och tänkt att jag ska skriva något typ tio gånger, och så har jag skrivit lite och sen raderat och loggat ut igen. Skärpning!

Loggade faktiskt in på Lunarstorm för att läsa igenom lite av mina gamla blogginlägg där.. det är roligt att se hur mycket som har förändrats, men också hur mycket som inte har förändrats. Såhär lät det för ungefär två år sedan;


Idag har jag betalat min hyra. Själv. Det är första gången faktiskt :) Jag är rättså stolt över mig själv! Det är fan inte billigt att ha lägenhet och tv-abonemang och vara med i facket och åka tåg och buss och äta mat och ha telefon. Kläder är svårprioriterat alltså ;) Haha! Måste ju spara till min USA-resa och Gotlandsresan och så vill jag ha en laptop och bredband i lägenheten.. "Mycket man vill, men lite man får" sa alltid mamma och pappa när jag var liten, och det stämmer ju rätt bra kan man säga. Har precis surfat runt och letat efter bidrag jag kan söka, haha, men det fanns inte så många tyvärr! Jag tjänar för mycket! Damn it! ;) Och jag tycker ju faktiskt inte om andra som snikar till sig bidrag när dom inte egentligen behöver dom, så jag ska nog låta bli det. Vore bättre att vinna 25 000 i månaden i 25 år på Triss istället. Eller få någon miljard av Bill Gates. Tänk.. då skulle jag kunna åka fram och tillbaka till USA varje månad! Det vore fint! Då skulle jag nog ligga på en het beach i Orange County nu, smal och brun skulle jag vara och min heta pojkvän skulle ligga bredvid mig ;) Jaja, drömma kan man ju! puss på er allihopa!


Haha, jaa vad ska jag säga. Det mesta är sig likt ;) Måste sova nu! puss

Inga kommentarer: