17 mars 2009

Blogg

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Jag ska bara skriva ett litet inlägg först så ni har lite koll på mig. För jag antar att man läser andras bloggar för att man vill ha lite koll på dom... eller? Varför läser man folks bloggar egentligen? Jag tror att skälen till varför jag läser bloggar är lite olika. Vissa läser jag för att jag vill ha koll på personerna som skriver, kategori i synnerhet; mina vänner. Andra läser jag för att få inspiration, kategori i allmänhet; mode- & inredningsbloggar. Somliga läser jag för att jag vill ha skvaller, kategori; kändisbloggar. Men det ena utesluter inte det andra :) Vissa bloggar har plockat lite av allt! Varje gång jag upptäcker en ny bra blogg blir jag glad och varje gång jag upptäcker att personen som äger bloggen i fråga faktiskt uppdaterar bloggen blir jag ännu gladare. Är du kanske en sån person som jag har missat? Kan du göra mig glad genom att berätta att du har en blogg och att du även uppdaterar den ibland? Snälla, skriv en kommentar här så att jag har en chans att följa dig, vad du än kan ge mig ;D

Godnattpuss från allas eran Malin

Inga kommentarer: