5 mars 2009

Ett hjärta rött

Hej bloggen! Idag blir det ett sent inlägg för jag har varit busybusy hela daan. Jobb från sju till fyra, hem och äta och så vidare på möte med C. Imorgon kommer jag ha en hektiskt dag för jag ska vara på tre olika ställen och jobba. Sisådär en tolv timmar blir det väl sammanlagt!

Måste bara säga att att vara med barn ger mig så himla mycket. Imorse hade jag typ krig med ett av barnen på förskolan, men när jag gick därifrån i eftermiddags var han världens sötaste och satt i mitt knä och vi pysslade och läste böcker. När man är med barn måste man verkligen sätta tydliga gränser och vara riktigt konsekvent. Är man det får man en otroligt lojal liten vän som gör att man blir alldeles varm i hela hjärtat :)

Ha det fint alla gullungar! Btw, jag funderar på att spärra min blogg så att jag kan ha lite koll på vilka som läser den. Eftersom det är typ 35 personer varje dag och i stort sett ingen av er skriver kommentarer så jag vet vilka ni är, så känns det lite läskigt att skriva för mycket om mig själv. Om jag fick reda på alla skulle det kännas bättre, så jag överväger lite att ta kontrollen.

1 kommentar:

M sa...

Nej, gör inte det :(