30 mars 2009

Moon

Rihanna dejtar Frankie i The Hills och Whitney i samma serie träffar Robert Buckley, ifrån Lipstick Djungle. Det är ett väldigt dejtande såhär på våren :) Men det är bra tycker jag för då har jag en massa skvaller att gotta mig i, haha! Igår fick jag reda på att min pappas kusin som är ett år äldre än mig gifte sig i somras. Martin och jag brukade leka tillsammans i kohagen på deras gård i Småland :) Tänk vad tiden går fort!




Jag tänkte gå och lägga mig en stund, för jag har jobbat på förskola idag och snart ska jag vidare och jobba på Kungsörstorp. Jag vet att det kommer att komma en riktig heting dit, så det gör det hela lite lättare :)



I helgen har jag haft det riktigt bra. Tvkväll med familjen i fredags och i lördags kom Kerstin och Håkan och hälsade på :) På kvällen var vi tjejer hemma hos Mimsan och myste. Det blev vin och en massa snack om livet i allmänhet. Det underbara med vårat gäng är att man alltid har så många att bolla allt man funderar på med. Vi pratar och diskuterar och det är så skönt att få höra saker i från olika perspektiv :) Ni är guld värda!

Igår jobbade jag på torpet och var sjuukt trött när jag kom hem för jag hade bara sovit några få timmar eftersom vi missade en timme och allt!


Nej, time for a nap! pusspuss

Inga kommentarer: