24 mars 2009

Nail

Hej älsklingar!
Det är nu en timme kvar tills jag ska vara på jobbet. Jag har haft dagen ledig så jag har tränat lite och gjort potatissallad och kyckling :) Mmm! Nu längtar jag till sommaren så att det bara pirrar i min mage. Missar tjejkväll ikväll eftersom jag jobbar.. men jag hoppas att jag får se tjejerna i helgen istället!

Igår var jag på Tunapark och det var ganska fantastiskt faktiskt. Haha! Det var en fransman (tror jag, han pratade engelska men.. haha) som stod och sålde manikyrgrejer på mitten. Jag brukar alltid springa förbi där och titta åt ett annat håll eftersom jag inte vill bli haffad och slösa pengar på impulsgrejer. Men den här mannen övertygade mig faktiskt. Det han sålde var typ som en liten kub med olika filar för naglarna. Alltså inte kanterna utan ovanpå naglarna skulle man ha den. Svart, grön, vit och sen blev naglarna så glänsade att det såg ut som man hade målat dem med genomskinligt nagellack. Det bästa är att man behöver bara göra det här två gånger i månaden så håller sig naglarna så fina jämt. Ni måste prova! :) Det är helt amazing och jag är faktiskt glad att fransmannen lyckades haffa mig. ;)

pusspuss ha det bra mina vänner

Inga kommentarer: