22 mars 2009

Vårt bröllop i era händer

Jag sitter och kollar på Vårt bröllop i era händer tillsammans med mina älskade föräldrar. Jag får lite halvpanik när jag kollar och jag sa åt mina päron att jag aldrig skulle kunna låta någon annan välja min bröllopsklänning. Båda skrattade och sa "Neej, du skulle aldrig kunna släppa någonting". De säger att det skulle vara en omöjlighet att jag skulle kunna låta min släkt och mina vänner fixa mitt bröllop.
Jag med mitt kontrollbehov fick sig en tankeställare när jag insåg att mina föräldrar inte tror att jag litar på dom. Det är klart att jag gör det! Älsklingar! Jag vet att om jag skulle låta mina nära och kära planera mitt bröllop skulle det bli helt underbart. Jag känner så många människor med så många talanger att det inte skulle vara några problem överhuvudtaget. Det är bara det att jag har en sjuuuk förmåga att lägga mig i allt. Hmm.. måste kanske jobba på det där med att lägga över saker på andra..?
_______________________________________________________
bilden är ifrån programmet Babben o co som mamma och pappa var med på i fredags :) finns att titta på http://svtplay.se/t/102906/babben_och_co

Inga kommentarer: