29 april 2009

Ehh

Den här låten har fastnat på min hjärna :) Men det gör inte så mycket för jag tycker den är rätt bra!

Idag vaknade jag av att Kristin ringde och väckte mig och frågade om jag kan jobba åt henne den 12 maj. Det kunde jag absolut :) Sen gick jag upp för att kolla om min ohängda lillebror gått till jobbet som han skulle, eftersom jag sagt åt honom att ställa klockan själv för att jag inte skulle upp tidigt. Klart att han inte hade. Så det vara bara att släpa honom ur sängen och säga åt honom att skynda sig till jobbet. På väg till jobbet träffade han uppenbarligen Linda eftersom hon skickade sms och sa att hon visste att jag var vaken. Hon var sugen på lite kaffe så jag bjöd in henne på det :) Millan var också med, men hon fick inte kaffe utan hundgodis!

Om ungefär en timme börjar jag jobba, så det är väl dags att hoppa in i duschen o fräscha till sig lite :) See yaaah! puss

Inga kommentarer: