20 april 2009

Måndag

Idag fixar jag en massa. Har gjort ärenden på Haga och kommunen :) Sen handlat och nu håller jag på o bakar! Det blir tigerkaka och chokladbollar.. kanske något mer!

Det är superfint väder ute. Jag behövde inte ens ha jacka när jag gick ut! Jag har sagt det förrut, men jag säger det igen! Solen gör mig glad!
Jag har haft en riktig jobbarhelg, så det har inte hänt någonting annat. Har jobbat 24 timmar under lördag och söndag.. jobbigt, men det blir bra med pengar sen! Jag älskar att träffa människor så jag tror jag passar rätt bra på ICA ändå. Teddie var inne o handlade och frågade lite om hur det var o jobba där o så och då sa jag något om att jag tycker att det är roligt att träffa så mycket folk hela tiden för att jag är ju lite översocial. Han bara skrattade och sa: Nej, det menar du inte! Haha ;)

Inga kommentarer: