4 april 2009

Sunsunsun

Såhär ska fan livet vara asså :) Jag sitter på trappan ute i solen i bara linne och njuuuuuuuuter! Helt jävla underbart!
Igår hade vi grillkväll hemma hos mig och det var så jävla lovely! Jag bjöd på kladdkaka med grädde och jordgubbar! Nu är det sommar!
Igår var jag inne i stan efter att jag jobbat. Klippte håret, som ni kanske ser på bilden så nu är det shortshort. Men det känns bra såhär till sommaren :) Har bokat tid i börjar på maj för att slinga ljusa slingor så att jag ska bli ännu somrigare! Ingen mer mörk färgning nu alltså... Var på Åhlens och köpte ny foundation och mascara. Det blev Clinique och Dior Blackout. Jag är supernöjd hittills!
Sen hann jag in till systemet och till min lägenhet också. Så jävla irreterade blev jag när jag fick 400 spänn i parkeingsböter bara för att jag var inne och vattnade mina blommor i sju minuter. Gaaah!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. men något bra ska det väl gå o få ihop! pusspuss på er mina vänner, nu är det vår och bina surrar och fåglarna sjunger och det pirrar i hela mig

Inga kommentarer: