7 maj 2009

Glamorous

Hej hej bloggen! Idag har jag varit oglamorös (lerig och iklädd regnkläder och gummistövlar) och gjort i ordning min nya bil i topskick :) Inte meckat alltså, utan jag har dammsugit den och tvättat fönstrerna och vaxat och tvättat den så nu är den så fin så fin! Imorgon ska jag besikta den i Eskilstuna klockan tjugo i nio! Förhoppningsvis är det inga problem med den o då har jag löst mitt liv för ett tag framöver! Åhh, så skönt det känns!

Nu har jag precis gjort en ost- och skinkpaj som står i ugnen :) Mamma är hemma och är sjuk så jag tar hand om henne så gott jag kan! Pappa är på Centerstämma i Örebro (sänds på SVT24).

Ta hand om er! puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gummistövlar är ju modernt nuförtiden !
Vad har du för några ?

Fin blogg du har

Mvh Malin

retzina sa...

Haha, jo kanske :) Jag har inga egna för tillfället, men jag lånar mammas rosablommiga!
Tack så mycket!
Kram Malin