31 maj 2009

Low-high

Mina jobbhelger innebär väldigt låg aktivitet på bloggen, vilket jag tror att ni har märkt :) Har varit sjuuukt trött idag men ändå jobbat på så jag var helt slut när jag kom hem. Typ; jag-är-så-trött-så-att-jag-snart-börjar-gråta-trött. Då tål jag ingenting. Det var tur att Ida ringde och störde mig i min lilla svacka, annars hade jag nog börjar grina på riktigt!


I veckan jobbar jag en hel del och så händer det en del roligt också :) Till exempel så ska jag gå på Europastudent på tisdag! Fias lillebror Max ska ta studenten! Ska bli jättekul att få återuppliva lite minnen och träffa en massa gamla lärare och annat löst folk ;) hehe!

Nej, nu är det verkligen dags för sängen!
Ha det fint mina vänner...

____________________________________________

Jag bjuder på lite bilder från i fredags! En superfin dag med vin och frukt nere i stadsparken tillsammans med Fia först, och sen Jossan :)



1 kommentar:

Thaikalle sa...

fina bilder och blogg.

Häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännande äventyr i Burma och Thailands djungel.

En annorlunda blogg