25 maj 2009

Mobiltelefon

Jag hade precis världens tur. Eller. Jag var precis världens klant! När jag kom upp i lägenheten efter min promenad med Casper upptäckte jag att min mobil var borta. Eftersom jag är så himla tankspridd tänkte jag att jag säkert lagt den någonstans utan att jag kom ihåg det. Som tur är har jag ju två mobiler till här, så jag ringde till den. Men det var knäpptyst både inne i lägenheten och ute i trapphuset. Damn! Bara att gå hela promenaden igen, tänkte jag, och fortsatte att ringa till mobilen. Men så kom jag på det. Vi gjorde ju trix på parkeringen utanför och hoppade över betongstaketet. I gräset därunder låg min älskade telefon och spelade "They say I'm gonna go to rehab I say no no no"... Jag har aldrig uppskattat det så mycket som idag :)



Godnatt!

Inga kommentarer: