22 maj 2009

Vecka 29


Jag har lämnat min laptop i lägenheten och sitter därför vid mamma och pappas dator i Kungsan nu. Ska jobba idag mellan två och åtta :)


Jag var inne på ICA här om dagen iallafall och kollade hur jag skulle jobba i sommar... Så särskilt specificerat var det inte.. men jag fick iallafall veta att vecka 29 är den vecka som jag kommer att vara ledig i sommar! Vecka 29 liksom, haha! Komiskt att man får den mest attraktiva semesterveckan när man inte har önskat någon semester överhuvudtaget.. men o andra sidan ska jag ju jobba resten av sommaren, så jag tycker jag är värd det :D Så vecka 29 alltså.. nu ska jag faan göra något riktigt roligt då. Vet inte om det blir en utlandsresa eller västkusten eller vad jag ska hitta på. Det är tennisveckan då va? Har för mig att det var vecka 29 jag var där för två år sen.. jaja, men jag har nog ingen lust att trängas med en miljon stockholmare utanför Pepes Bodega ändå! Hur som helst, 29 är veckan jag satsar 100% iallafall :D

3 kommentarer:

matilda sa...

nää v.29 då är det stockholm blää brääättens vecka på gotland. så du kan glassa på bodega hela långa v.29 om du vill :D

Ida sa...

Malin, kan du inte schhteeeekar veckorna? 28-båstad , 29-visby , 30-tropez! haha ;)

retzina sa...

haha, skämmes tamefan! nu kommer alla att veta att jag inte är brat, tyyyypiskt ;)