6 maj 2009

Woow vilken dag

Jag är helt såld! Jag har hittat dom underbaraste kattungarna någonsin. De är en blandning av ragdoll och perser och det finns bara ett problem. Dom bor i Piteå :/ Eller okej, två problem, dom kostar 3500:-, vilket är rätt mycket för en liten katt. Morris fick jag för fem kronor :) Om jag bara kunde få en sån liten dunboll skulle jag gråta av lycka!
Men idag är ingen dag att klaga på, för jag har faktiskt gått och skaffat mig en bil :) Den är röd och är en Daewoo och jag älskar den! Jag vet någon mer som älskar den och jag kan lova denna någon att den är välkommen att köra med den närsomhelst! Just tell me when and where! :)
För er som är mer intresserade av bilar kan jag berätta att den är född 1998, den heter Daewoo Lanos 1.6 SX och den har manuell växellåda och den går på bensin! Jag är så glaaaaaaad :D

2 kommentarer:

Resistansen sa...

Åhh tack! Det är bästa bilen nånsin! Jag är så glad att det är du som kör den. Ta hand om den ;)

retzina sa...

det ska jag absolut göra :) ingen trodde väl att jag skulle kunna älska en bil, men det gör jag!