24 juni 2009

Juni

Hej mina favoriter!

Nu sitter jag och väntar på att Twilight ska laddas klart så att jag kan titta på den :) Har varit på Tuna och det blev en hel del shopping faktiskt :) Det ni ser här nedanför och ett gult tubtopslinne som jag har på mig redan!




Här får ni lite bilder från de senaste dagarna också :)

Sen känner jag att jag lika gärna kan skriva mitt "nya" mobilnummer här så att iallafall alla som läser min blogg vet att jag har bytit telefonnummer. Det nummer ni når mig på är alltså 0708552582. Det är inget nytt nummer utan jag har haft det sen i september förra året, men jag har aldrig skickat massms om att jag bytit så.. nu vet ni! Skriv in det om ni inte har det!

4 kommentarer:

lillasyster i usa sa...

ååh kära syster.. svensk sommar!! jag blir helt avis!

Lindha sa...

vilka fina bilder baby! ses imorn :D

Elin sa...

haha vilka fina bilder :) gick de bra å jobba? ses imorron! Puss

retzina sa...

anna - jaa, det är faktiskt något att längta till när det är som det är nu :) men ingen riktigt sommar utan sommarfest med femkamp och dig!
lindha - jaaa vi ses om några timmar baby :) åhhh vad jag saknar dig!
elin - hihi, tack! det har gått bra och jobba förutom att ica-tröjan skavde lite på min rödbrända rygg, haha!