23 juni 2009

Kort tight kjol

Sommar och sol och vi var kort tight kjol :)

Jag tror att anledningen till att jag slutat uppdatera min blogg är att det är så jobbigt att skriva när man ligger ner. Och på senaste tiden har jag bara haft tid att ligga vid datorn när jag ska sova och när jag försöker skriva då får jag för det första kramp i armarna och för det andra skriver jag så otydligt att ingen fattar vilka ord jag försökt skriva! Men nuuu mina vänner sitter jag faktiskt vid köksbordet och skriver lite. Bra va?!

Idag har jag jobbat fram till klockan två och direkt efter jobbet åkte jag till Skillinge beach och träffade brudarna som varit där sen klockan elva. Käkade jordgubbar och läste härliga tjejtidningar :) Sen fick tjejerna solsting så vi åkte hem och jag gick ut en promenad med Casper. Efter det har jag gjort en ost&skinkpaj och nu kom precis Kerstin hit och ska hämta en resväska som Anna ska packa grejer i från USA! Baby, I miss you! :)
Snart ska jag iväg och kolla på fotboll med tjejerna och imorgon ska jag bjuda tjejerna på lunch nere i Skillinge! :) Myyyyyys!


got2go XOXO

Inga kommentarer: