2 juli 2009

Älska

Idag har jag faktiskt inte legat och stekt nere vid Skillinge hela dagen! Jag har nämligen fixat inför min lilla roadtrip som jag far ut på imorgon :) Efter det som hände i förrgår aktar jag mig nog lite för beachen ett tag, haha! Jag tappade nämligen min bikiniöverdel så att hela stranden/bryggan kunde ta sig en titt på mina boobisar. Hehe! Jag blev liiiite panikslagen, men sen insåg jag att det faktiskt var sjukt kul! Vad kan man göra annat än o asgarva? Skulle böja mig ner och leka lite med Sandras hund nere vid strandkanten när bikinin bara flög iväg ner i vattnet, hahaha! Pinsamt! (borde man berätta sånt här på en blogg som jag inte vet vilka som läser?! haha! ;) ) Sandras min när hon insåg vad som hänt är obeskrivlig. Hahaha!
Ikväll har jag haft typ hur trevligt som helst! Karin, Linda, Amanda, Jossan och jag har varit hemma hos Karin och ätit middag, snackat skit och badat i poolen :) Det har varit såå mysigt! Fan vad jag älskar sånna kvällar asså!


Och igår var vi hemma hos Ida och hade grillkväll tillsammans vilket också var helt underbart! Här är lite bilder;







Killarna imponeras av Felix :)

Mimsan var så fin :)Ida vågar hålla i lillkillen

Inga kommentarer: