30 juli 2009

The boxer

Halloj bloggen! Idag har jag varit lite halvseg eftersom jag partajade med brudarna igår :) Det blev mys hemma hos Sandra och Ante innan vi drog videre in till Harrys. Stort tack till Matildas mamma som körde in oss och våra hemska sångröster, och tack också till Calle som fick stå ut med oss på vägen hem! :D Får be om ursäkt till alla som fick konstiga sms. Vi spelade Våghals, och jag vet inte hur många sjuka sms jag fick skicka runt till min telefonbok ;) Förlåt! Ni behöver inte oroa er. Hehe!



Mamma och pappa kom precis hem ifrån Torpa. Pappa frågade om jag supit bort bilen fortfarande och mamma undrade vart hennes skor tagit vägen. Woops. Jag måste nog ta mig till Sandra imorgon på en uppsamlingshit, haha!



Nu ska jag nog gå och sova lite tror jag! Ta hand om er alla! pusspuss

Inga kommentarer: