22 juli 2009

hej mina älskade!

nu sitter jag i köket hemma hos mamsing och papsing och funderar på om jossan ska komma över snart eller inte. jag har precis ätit pitabröd med köttfärs i. enkelt, men gott! var sjuuukt hungrig när jag kom hem! jobbar på mannes schema nu och hon har ansvar för frukt grönsaker och blommor, vilket betyder att jag har det ansvaret nu :) det är jäkligt roligt! tog lite längre tid än vad jag räknat med idag bara...



ni kanske har sett att jag har skrivit "sthlm i höst" lite här och där och jag ska förklara lite närmare när allt är iordning. det handlar om studier som ni kanske förstår :) vad som är galet är att det var precis vad cornelia sa redan i våras.

_____________________________________________

update: jossan har varit här och vi har myst och kollat på tv :) jag bjöd på fryst vaniljvisp med hackad toblerone i.. mums!

Inga kommentarer: