6 juli 2009

Smultronställe

Åskan och blixtrarna verkar ha orsakat kaos här hemma. Telefonen i mammas och pappas hur är utslagen och internet fungerar bara tack vare att jag hann dra ut modemet innan jag åkte bort. På ICA krånglar kassorna som fan och alla måste skriva signatur på kvittona istället för att slå koden som vanligt. Det påminner mig om min Klockmaster tid innan vi fick dra-själv-maskinen för då var man tvungen att ha legg och påskrift varje gång någon köpte något. Det var nice för då kunde man få reda på lite mer om folk, haha! (köttmarknad! :P )


Jag har, som ni kanske har sett på bilderna här innan, haft en alldeles underbar weekend i Smögen. Vilket jäkla ställe! Jag säger som jag sa till Fia "Det här måste vara bra för själen". Det var så himla fint och mysigt och alla var så gulliga och snälla och det var sol och varmt och det fanns klippor att ligga och sola på och det fanns restauranger att äta god mat på. Så fantastiskt! Jag ska lägga ut bilder strax!

Hoppas ni har haft det bra här hemma också!

Inga kommentarer: