23 juli 2009

Wasabi, wasabi ;)

Ikväll har varit en riktig myskväll :) Efter jobbet såg jag att jag fått ett sms av Jossan där det stod att jag var välkommen hem till familjen Wikholm och äta middag. Ett sånt magnifikt erbjudande tackar man ju inte nej till direkt! Hihi! Det bjöds på grillad lax med potatis och wasabismör, himmelskt gott! Tur att man har en extra familj när ens egna sviker en för en bira på Avenyn :P




Ni som följt min blogg ett tag vet att jag varje dag uppdaterar mig om vad som händer i kändisarnas liv på http://www.posh24.com/. Idag hittade jag några bilder på Gossipgirl brudarna (jag längtar till nästa säsong!!) Jessica och Leighton, som uppenbarligen umgås även off-camera. Är lite avundsjuk på Jessica Szohrs stil. Hon är liksom så himla vardagssnygg. Precis sådär vardagssnygg önskar jag att jag vore. När jag försöker vara naturlig ser jag snarare ut som Mischa Barton gör när dom anklagar henne för att gå på kokain. Damn!
Jaja, godnatt! Vi hörs säkert mañana :)

Inga kommentarer: