11 augusti 2009

Nailpolish

Jag målade precis naglarna med H&Ms egna nagellack för första gången. I'm impressed! Fan vilken färg det blev på en gång.. och det var sjukt smidigt att måla med :) Me likey!

Alldeles strax hoppas jag att tjejerna ringer för dom har sagt att dom ska in till stan och käka sushi vid ett. Jag vet inte riktigt hur det ska gå för mig på sushirestaurangen men.. jag får väl dricka en cola eller så ;)
Imorgon ska jag gå och kolla om jag kommer att kunna göra en laseroperation på mina ögon. I så fall kommer jag att göra det rättså snart.. Det jobbiga innan är att jag inte får ha några linser i för dom förstör hornhinnan :/ Det är både ett plus och ett minus att jag kommer att vara tvungen att ha glasögon när jag börjar skolan. Pluset är väl att jag ser jävligt seriös och studiemotiverad ut när jag har på mig dom. Minuset är såklart att jag dessutom ser rättså nördig ut och att jag inte alls ser särskilt bra med dom eftersom det var så länge sen jag skaffade dom. Så om någon har ett par fräscha glasögon med styrka -3,5 att låna ut så vet ni var jag finns! ;P
'Seee yaaah!

Inga kommentarer: