29 september 2009

Before

Mina vänner! De senaste dagarna har varit lite upptagna, så jag har inte känt att jag har orkat lägga någon tid på ett halvdant blogginlägg.
Idag har jag varit på Runevallen hela dagen tillsammans med resten av Kultur&fritidsnämnden. Vi har pratat om allt ifrån öltält till konstgräs, så nu är jag helt fullmatad med info :) En bra dag, med mina trevliga nämnkollegor :)

Imorgon är det dags för skola igen och nu ska vi hålla på med enkäter av olika slag. Iallafall som jag har förstått det. Jag hoppas det kommer att gå bra!

På kvällen ska jag in till Sthlm med Karin och gå på bio, tillsammans med en av hennes kompisar också! Mys! Det blir Coco before Chanel, vilket jag ser fram emot som tusan. Har ju läst om henne en hel del nu också! Sen ska jag sova hos Karin, så det blir nog en heltrevlig dag tror jag!

Nu måste jag sova lite.. ta hand om er! puss

Inga kommentarer: