10 september 2009

Bump in the road

Jag skriver nu på mitt 700:e inlägg i den här bloggen :) Lite kul, haha! Får väl se om det blir 700 till efter detta.

Igår hade jag en heldag i storstaden, som ni kanske sett på bilderna. Var i skolan först på lektion och sen åkte jag in till Stockholm för att gå på Nationalmuseum. Där var jag för att kolla på den lilla söta koppen som jag ska prata om nästa fredag! När jag var klar där gick jag till Stureplan för att träffa Gabban :) Haha, jag inser att jag inte är någon van Stockholmare eftersom jag var tvungen att ringa henne så att hon fick leda mig fram dit ;P Vi gick iallafall och käkade på Vapiano, pratade om allt och alla, innan vi gick vidare till matmarknaden vid Kulturhuset. Köpte godis som var så sött att det pirrade i magen, haha! Sen åkte jag hem till Eskilstuna, heeelt slut eftersom jag gått runt i mina nya skor hela dagen. Aaaj! Svullna fötter med skavsår typ överallt!

Idag är jag ledig och jag ska plugga på det jag kan, hjälpa lillebror med hans historiauppgift och därefter åka in till stan igen och tvätta.

Seee you everyone!

1 kommentar:

Cili sa...

Ja är helt såld på Hassle :) Gillar alla låtarna! Jag håller på att kika på lite bilder till min blogg, hur många vill du ha?
Pusspuss