24 september 2009

Gissa!

Jag tänkte att jag skulle komma på något riktigt attraktivt att locka er med för att få er lite mer aktiva här på min blogg. Men något särskilt attraktivt kom jag tyvärr inte på. Haha, jaja, jag kanske ska förklara varför jag vill ha en attraktiv vinst. Jag tänkte nämligen att ni skulle gissa vilka tre bilder jag har mixat i det högra fältet på min header. Dessutom har jag en liten figur också, vem är han?
Inte så svårt alls, när man vet, men kanske lite klurigt för er iallafall ?! :)

Gissa på nu!!

6 kommentarer:

annemie sa...

100 kr + jordglobsbild+ alfapet (studera) och en figur från barbapappa???

Sandra sa...

Det är väl barbastark tror jag minsann? :)

retzina sa...

100 kronor är rätt, det är flera sedlar till och med :) jordglobsbild är fel, men alfapet är rätt :) inte barbastark! men en barba är det!

annemie sa...

marimeko blommor också?

Sandra sa...

Barbaskön! :)

retzina sa...

härligt tjejer :) er kan man lita på! hihi