22 september 2009


Hej mina favoriter! Som jag nämnde i tidigare inlägg är det tentaplugg som gäller nu, och därav lite dåligt uppdatering här. I söndags var det min tjugoandra födelsedag och jag firade med familjen på kvällen efter jobbet :) Fick den bästa presenten jag någonsin fått i hela mitt liv. En ögonlaserbehandling som jag ska göra den 13 oktober. Sjukt spännande, jag bara längtar!! Jag har världens bästa familj som låter mig göra det här!

Fick massor av mess, telefonsamtal och facebookinlägg, och jag säger tusen tack till alla er som kom ihåg mig :) Ni är för jäkla goa!



Igår kväll fick jag äran att komma hem till Linda där innebandytjejerna, (eller, före detta innebandytjejerna va?) hade myskväll. Linda tyckte synd om mig som hade pluggat hela dagen, så hon tyckte jag förtjänade o träffa lite trevligt folk, haha! Innan jag gick dit gick jag till ICA och satt i massagestolen som har fått flytta in där ett litet tag. Det var perfekt att sitta i den och läsa kurslitteratur samtidigt, så länge det inte bankade mig i ryggen så att jag inte kunde hålla boken still, haha!


Jag sitter och drömmer mig bort lite, kollade in en snabbis på resor till Thailand. Det är gaaaanska lockande nu! :)
___________________________________
bilden föreställer Myran, en stol som jag läser om, ritad av Verner Panton för Arne Jacobsen.

Inga kommentarer: