5 september 2009

With a little help from my friends..

När jag åkte hem från Arlanda i onsdags stannade jag hos Annlo en stund och tittade på deras nya hus! :) Det var mysigt! Fick träffa lilla Julia som är söt som en sockerbit :)


Igår efter skolan åkte jag till Eskilstuna och åt lunch på Kaka i parken med Anna och våra mammor. Alltid lika kul att hänga med lillasyrran, hihi!


Jag måste erkänna att min skolstart inte har varit riktigt vad jag väntade mig. Jag känner mig som världens tråkigaste när jag bara klagar, men vafaaan. Det är grymt tråkigt att känna att man spenderar största delen av sina dagar på tåget och att man dessutom måste gå upp klockan halv fem tre dagar i veckan är inget plus. Jag har massor av mer negativt och skriva, men jag sparar er det.

Nu ska jag äta lite så jag kanske blir på bättre humör! puss

Inga kommentarer: