6 oktober 2009

Denna vecka känns som en väldigt händelserik. Imorgon har vi första seminariet på den här kursen och jag hoppas att läraren kommer att säga det jag vill att han ska säga. Om man säger så! Matilda och jag har bestämt oss för att pressa honom lite på information ;) Haha!

På torsdag är jag ledig så då blir det bara plugg plugg plugg. Läsa bok och jobba lite på enkäten. Vi ska undersöka människors inköp via internet :) Det kommer nog bli bra!


På fredag har jag fullt upp. Dagen börjar med ett möte på banken där jag ska lägga upp mitt pensionssparande, plus fixa så att mina vinst-pensionspengar kan komma in på något konto. Vuxenpoäng! Sen ska jag till Cornelia på healing, vilket känns väldigt behövligt. Jag hoppas hon kan ge mig lite lugn i själen! :) Direkt vidare ifrån Cornelia ska jag gå till hennes kollega på Indigo, Johanna, där jag ska färga fransar och ögonbryn och få massage. Lite förberedelser för min ögonlaseroperation på tisdag. (EN vecka kvar idag!). Får nämligen inte sminka mig efter behandligen. På kvällen ska mina små hjärtegull komma hem till mig och mysa lite. Fira att jag fyllt år och käka lite mat och sådär :) Det blir toppen!

Inga kommentarer: