24 oktober 2009

Done!

Vad blir ditt namn baklänges?
Nilam
Har du gjort en snöängel i år?
Nej inte i år
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Har aldrig legat på sjukhus över natten
Platt eller lockigt hår?
Platt har jag, men skulle gärna prova på lite lockigt
Är du kär i någon?
Lite kanske
Vad gör du när det regnar?
Bakar, med största trolighet :)
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, någon dröm absolut. Men det kommer ju alltid nya :)
Vad har du för startsida på internet?
Min blogg, facebook, min bilddagbok och bloggen jag har med tjejerna
Vem ringde du senast?
Min lillebror
Tycker du att sengångare är söta?
Haha jaaa
Har du haft vattkoppor?
Jaa när min lillebror föddes
Har du någon gång testat karate?
Nope, jag tror inte det är något för mig
Vilken mobilringsignal?
Lily Allen- Fuck you
Minimorötter eller pommes frites?
Beor på om jag har mina piller med mig
Första sporten du gick på?
Gymnastik och det räknas som sport, annars dans, annars handboll
Vad längtar du mest till just nu?
En utlandsresa
Hur gammal har du tänkt bli?
Jag har tänkt att bli 80-90 någonting
När åt du senast en fiskbulle?
Det är nog några år sedan. Någon talade om för mig vad dom innehöll och sen slutade jag..
Vad drömde du inatt?
Haha, det vill jag inte berätta exakt, men det var iallafall om en kille som jag har drömt om flera nätter i rad..
Vilken tv-serie är bäst?
Hmm, svårt. Gossip girl tror jag, just nu.
Kan du gå ner i spagat?
Nej för fan!
Vad åt du senast?
Pitabröd med kyckling i.
Höga eller låga strumpor?
Beror på hur kallt det är ute och vad för skor jag har på mig.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att någon jag känner ska dö.
Har du varit kär i en kändis?
Haha, kär och kär. Jag skulle inte säga nej till Brody Jenner, om man säger ;)
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Jaa, som tidsfördriv, ibland.
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Grön eller laktosfri.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
I lägenheten vitt med spöken, i Kungsör rosa och grönt.
Vad ska du döpa dina barn till?
Om jag fick en dotter skulle hon heta Wicia.
Sommar eller snö?
Lite av båda...
Bikini eller baddräkt?
Bikini, för o få lite solbränna.
Snyggaste läraren?
Haha, jaa.. kanske min lärare i förra kursen ?!
Är du mörkrädd?
Ibland.
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Haha jaa
Riktig gran eller plastgran?
RIKTIG!
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt!
Godaste drickan till frukosten?
Varm choklad
Senast lästa bok?
Är pågång i fyra stycken nu.. men senaste färdiglästa är nog Jenna Jamesons.
Vem kramade du senast?
Elin
Älskar du att sjunga?
Jaa, jag sjunger till och med när jag sover
Vill du bli president?
Nej.
Har du spelat kille i en teater?
Haha, om Pumba räknas så JA!
Duscha eller bada?
Båda! Jag älskar vatten.
Kan du ditt mobilnr utantill?
Jaa efter ett år så!
Har du tråkigt?
Lite.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja.
Stockholm city, Metro eller .SE?
Metro.
Hur tar du dig till skolan?
Jag åker tåg och buss och så går jag också.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej, inte vad jag kan komma ihåg.
Sjunger du på toa?
Jag sjunger som sagt överallt.
Vilken färg har din jacka?
Vilken av dom undrar jag då. Men de flesta är nog svarta.
Använder du långkallingar?
Om det behövs såå...
Är du höjdrädd?
Njaa, sådär.
Vilket land vill du åka till?
USA eller Thailand.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Hål i väggen!
Vad ska du göra NU?
Fixa i ordning mig för sängen!

Inga kommentarer: