1 oktober 2009

Face this

Tjeeenare tjeenare :) Jag sitter i biblioteket på skolan och försöker hitta alla mina klasskompisar på facebook. Tog nämligen på mig att göra det igår! Det är inte det lättaste vill jag lova, för fan vad många det finns om heter samma sak, haha! Men jag har hittat en hel del iallafall så jag är nöjd med min insats...

Igår var jag på Chanel-filmen med Karin och Anna. Mycket trevligt! Innan vi gick dit åt vi lite i Kungshallen. Mys! Jag diggar Sthlm mer och mer :) Dags att flytta hit snart kanske?!

Om en timme och en kvart börjar min lektion. Vi läser Ekonomisk vetenskap & metodlära. Massa om enkäter och hur man lägger upp dem. Halvkul! Men imorgon blir det partaj tror jag :) Fest med Hatt-tema på skolan! Yeeeah!
Något kul btw!! Jag fick reda på igår att jag vann Handelsbankens tävling på mässan i lördags! :) Pensionssparande i ett helt år! Lovely! Hihi! Jävligt glad blev jag!

Got2go!

Inga kommentarer: