11 november 2009

Bloggisch!!

Älskade bloggläsare :)

Idag var jag i skolan klockan nio och hade möte med min projektgrupp. Känns som vi betat av en hel del idag, skönt! Imorgon är det delredovisning och vi ska ses i skolan två timmar innan vi börjar. Det kommer bli braa! Nu sitter jag på tågstationen i Flemingsberg för ovanlighetens skull, haha! Väntar på tåget som går vid ett. Det är soligt ute och nyss snöade det :)


Helgen är långledig som det ser ut nu! Fredag, lördag, söndag. Inget jobb :D Har lite småplaner, men vi får se hur det blir! Tar gärna emot förslag också :) På fredag tror jag iallafall att jag ska sova länge så jag får tillbaka lite energi. Kanske boka en massagetid och en klipptid. Lite höstfräsch vill man ju gärna vara. Varför inte sola lite också?


Snart tänkte jag dra igång mitt eget lilla projekt som några av er har fått reda på. Måste bara hitta ett bra startdatum och se till att allt är klart först. Funderar på att låta er hjälpa mig med lite grejer.




Hade förövrigt en tanke på något som Maggan Graaf sa i intervjun inför blogawards. Hon sa något om att folk aldrig ringer henne längre eftersom de läser hennes blogg istället. Skittråkigt tyckte hon och jag håller med henne. Enda anledningen till att jag skulle vilja sluta med min blogg är för att folk sällan ringer och frågar hur det är med mig eller vad jag gör längre. När jag träffar dom säger dom att dom läser min blogg så dom vet vad som händer i mitt liv ändå. Men bara så ni vet, alla som känner mig, så skriver jag inte om allt i min blogg. Klart jag inte gör! Jag vet ju inte vilka som läser.

Summa: Jag vill fortfarande väldigt gärna att ni hör av er till mig, trots att jag har en blogg. ;) Okeeej?

Inga kommentarer: