18 november 2009

Eric Hassle

Tjena bloggen! Sjukaste dagen har det varit idag. Jag kom till skolan klockan nio imorse och jag kom hem ifrån den klockan åtta. Vi har jobbat med projektet heeela dan. Jag har dessutom jobbat med projektet heeela natten (i min dröm), så just nu är jag så jääävla trött. Ska snart gå o lägga mig tänkte jag. :)

Kollade nyss på nyaste The Hills och vet ni vem jag hörde där?! Om ni missade det så var faktiskt Eric Hassles Hurtful med! Coolt tycker jag. Han är grym så jag blir jätteglad om det går bra för honom.

Längtar tills fredag för då har älskade gullis Jossan bjudit hem mig till sig så jag ska mysa med henne och hennes familj :) Kolla Idol och sen hörde jag något om glass med chokladsås också tror jag ;) Hihi! Och sen längtar jag till efter jobbet på lördag för då ska jag träffa alla mina älsklingar. Alla samlade och alla hemma! AAAAHH, vad skönt!

Nej, time for som fixing innan det är dags att sova!

Inga kommentarer: