19 november 2009

Money money money

Fredag idag :) Ni vet väl att jag älskar fredagar! Igår fick jag resultatet på tentan i Ekonomisk vetenskap och metodlära, en del av företagsekonomi A-kursen. Är så himlans nöjd med mig själv för jag fick VG :D 27 poäng av 30, yeeeah! Så hade vi delredovisning av vårt projekt med festivalen också. Det kändes skitbra så jag är jättenöjd och stolt över min grupp :)

Så fick jag reda på att det varit ett rån på Handelsbanken i Kungsör. Obehagligt tycker jag! Det är ju min bank ju och jag gillar ju mina banktjänstemän/kvinnor. Hoppas verkligen att dom är okej!

Imorgon och på söndag ska jag jobba. Heldagar på ICA! Jag är sjukt glad att jag har det jobbet verkligen. 5000 extra i månaden när man pluggar gör ett rätt stor skillnad :)
Got2go! XOXO Malin

2 kommentarer:

Helena sa...

Åh! Vad duktig du är! Grattis till VG:t på tentan!

veronica sa...

Hej! Jag funderar på att välja samhälle ekonomi nu när det börjar bli dags att välja gymnasie, men jag är livrädd för muntliga redovisningar. Är det mycket sånt i det programmet?? :S