5 november 2009

Hallå!

Hej kära vänner! Jag är i skolan tidigt idag eftersom tåget inte riktigt går efter mitt schema.. :) Har första seminariet på den här kursen idag och vi ska delas in i projektgrupper. Hoppas man får en bra grupp! Men det är nog inga problem med den saken. Får se om jag måste gå till skolan imorgon eller inte.. det beror väl på hur angelägen gruppen är på att starta igång med vårt projekt.

Appråpå tåg förresten så satt jag bredvid en snubbe på tåget som hade en massa musikprylar och sånt med sig, påvägen hit. Han pratade i telefon typ heela resan, eller försökte snarare eftersom det bröts varje gång vi åkte in i en tunnel. Ha suckade lite besvärat varje gång, och sen ringde han upp igen. Jag skrattade inombords ;) Att folk fortfarande inte har lärt sig att man inte kan prata i telefonen på tåg. Hursomhelst. Denna man var mycket angelägen att få fram i alla dessa samtal att han var Janne Schaffer, så att jag skulle förstå att han var kändis. Haha! Men han verkade iallafall rätt skön för han satt i 2:a klass med mig fast han hade en 1:a klass biljett. Sånt gillar jag! Down-to-earth!

Nej! Nu ska jag gå och käka min lunchsmörgås innan seminariet börjar i aulan! Seee you! XOXO

___________________________________________________

bilden föreställer Janne Schaffer tillsammans med sina kollegor i Electric Banana Band

Inga kommentarer: