29 november 2009

Julen nalkas

Bio i torsdags tillsammans med Jennie, min nyfunna biokompis, haha! Jag hade fått två biobiljetter av Memira :) New Moon tittade vi på, och jag gillade den verkligen! När jag kollade på Twilight kollade jag inte på hela filmen i streck och därför tyckte jag väl bara helt okej om den. Men det blir en annan känsla när man är på bio, och jag tyckte verkligen om tvåan :D

I fredags hade en supertrevlig kväll med Elin, Madde, Gabban och Isa. Madde, Elin och jag träffades redan vid fem och gjorde mat tillsammans :) Först blev det lite plockmat och sen avslutade vi med en galet god pannacotta! Efter att vi ätit kom Gabi och Isa :) Det var inte tyst många sekunder under kvällen/natten kan jag säga! ;) Superkul att se mina tjejer igen och inte fan kan man ha tråkigt med dom!


Igår kväll var det mys tillsammans med Sandra, Lindha och Matilda och Elin hemma hos Elin. Vi åt tacos och snackade :) Lindha åkte tillbaka till Oslo idag så det blev lite extra kramande på henne! Avslutade kvällen med att kolla på Lilla Sjöjungfrun ;) Det var länge sen sist kan jag säga!
Idag har jag bara tagit det lugnt. Pluggat lite och köpt grejer så att jag ska kunna göra en liten julkrans :) Imorgon åker farbror Göran hem till Schweiz så faster Anna och hennes man Micke kom och åt middag tillsammans med oss. Mycket trevligt! :)
Nu ska jag nog gå och hämta min bil så att jag kan åka till Eskilstuna sen! XOXO

Inga kommentarer: