9 november 2009

Panik

Godmorgon bloggen! Efter min typ sämsta natt någonsin vaknade jag imorse och insåg att jag tagit fel på tiden och trodde att vi började tio, fast när jag öppnade min kalender vid åtta imorse såg jag att det stod 9-12. Faaan! Fanns inte en chans att jag skulle komma i tid. Stressade till tåget utan frukost med sjukaste huvudvärken eftersom jag inte sovit någonting. Åkte tåg med ett gäng glada pensionärer som jag förmodligen skrattat åt istället för att vilja slå ner, om jag inte varit så jävla irriterad hungrig och trött. (Ni som känner mig vet hur illa kombinationen är).
Kom till skolan någon minut i tio och smög in på lektionen och satte mig längst bak. Trodde att det var rast eftersom det var så rörigt i klassrummet, men sen gick jag in på hemsidan på mitt schema och såg att vi började tio och inte nio. Det komiskaste i det hela är att dagens lektion handlar om stresshantering. Haha!

Inga kommentarer: