20 december 2009

List

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick träffa Fia och vara hemma hos familjen Musil :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov gott.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Jag skrev på min inlämningstenta
Det sista du sa högt: Vad bra!
Det senaste någon sa till dig: Ja men det ska väl gå bra…
Vad har du druckit idag: Mjölk, sockerdricka, vatten
Vad var det senaste du åt: Potatis och köttfärslimpa
Vad var det senaste du köpte: Det måste ha varit en vattenflaska på Stadium igår
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun i lägenheten, vit hos mami&papi
Vad är det för väder hos dig nu: Snö och kallt
Godaste glassmaken: Choklad :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske :)
Sover du tungt: Nej jag hör ofta ljud och så när jag sover och jag vaknar rättså lätt
Drömmer du mardrömmar: Jaa usch ja!
Trivs du med ditt jobb: Ja, det är bra betalt och jag har jättegulliga kollegor
Favoritklädsel: Leggings och något längra linne/klänning till
Favoritlåt just nu: Ave Maria
Vad ser du om du tittar till höger: Min bok ”medierna och moderniteten”
Vad gör dig glad just nu: Att det är jul och jag är ledig och att jag har en fin familj och underbara vänner. Att det är snö och att jag kan låna en hund och gå promenad med om jag vill.
Vad ska du göra härnäst: Jag ska nog ta en paus i pluggandet och kolla lite på TV
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite trött, men glad i alla fall :)
Favoritgodis: Choklad, min största last!
Kläder just nu: Träningsbyxor, vitt linne och Fred Perry-tröja
Sommarplaner: Funderar på att åka som volontär någonstans och hjälpa sköldpaddor eller något annat djur
Hur många kuddar sover du med: Tre minst
Spelar du något instrument: Nej, jag kan lite piano, men verkligen inte bra
Morgon eller nattmänniska: Natt, verkligen! Hatar morgonar!
Vad är viktigast för dig: Mina vänner och min familj och min släkt.
Är du kittlig: Jaa men jag talar inte om var ;P
Snarkar du: Nej, det tror jag inte och om jag gjorde det skulle jag aldrig erkänna det Stjärntecken: Jungfru.
Äckligaste insekten: Typ alla
Längtar du mest efter just nu: Jag längtar efter julafton eftersom jag tycker det är så mysigt när kusinerna och moster och morbror kommer hit

Inga kommentarer: