16 maj 2009
Hundcafé
Dante Gabban Micke Patrik och jag är på hundcafé i sthlm! Det som Simon och Thomas pimpat :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Don't go without a trace..
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Don't go without a trace..