5 november 2009
Done
Nu har vi bestämt vad vi ska ha för projekt. Det blir en samlingsfestival där vi hoppas på samlingar av olika slag ifrån hela vårt avlånga land :d Det kan bli bra det här! Vi är en riktigt bra grupp. Jag är nöjd!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Don't go without a trace..
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Don't go without a trace..