13 december 2007

Hur svarar du i hemtelefonen? - "Hej det är Malin"
Hur svarar du i mobiltelefonen? - "Aaa, hallå?"
Ringer det mycket till dig? - Sådär, tycker alltid det ringer som mest när jag inte är vid telefonen.
Ringer du mycket? - Ganska :) Om jag har tid!
Vem ringde du senast? - Mamma och pappa
Hur mycket pengar har du? - I plånboken, eller på kontot eller på sparkontot? Vill nog inte svara på det i vilket fall..
Senast kramat och när? - Alldelles nyss när jag sa hejdå till Camilla :)
Antal timmar sömn inatt? - Fyra timmar.. ajaj, inte bra!
Sov du ensam? - Jaaa, väldigt ensam :/
Vem sov du hos senast? - Oj, jag vet inte..! Senast jag inte sov hemma sov jag nog i USA, tror jag..
Vem sov hos dig senast? - Hemlis ;)
Vem vet mest om dig? - Joline, tror jag :) Fast det beror lite på hur man menar.. är nog rätt många i toppstriden!
Vem vet du mest om? - Joline, Mikaela och Fia! :)
Vad ser du fram emot? - När jag och Philip gifter oss! Haha!
Vad vill du ha just nu? - Pengar till utlandsresa och laptop + en fin jul med snö :)
Vem hånar du? - Jag är en rätt ödmjuk människa.. hånar ingen!
Vem längtar du mest efter? - Haha, jaaa ni..
Vem vill du helst slippa? - Men gud det kan man väl inte skriva här heller!
Vem stör du dig på? - Samma som tidigare fråga.
Vem vill du sova bredvid inatt? - Den som jag tänker på.. ;)
Vilken buss åker du oftast? - Bussen till Köping var nog den jag åkte senast, när jag skulle till Västerås.
Vilken årstid är det nu? - Vinter, brr!
Anser du dig själv snygg? - Nej, men till och med jag kan ju ha mina goda dagar :P
Har du varit kär? - Jaa
Är du kär nu? - Jag vet inte.
Är du en bra partner? - Vem vet?
Har någon varit otrogen mot dig? - Nope
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? - Näee.. det vill jag väl helst inte påstå.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? - Haha.. vet inte riktigt!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - Nääe.. haha!
Vad åt du senast? - Revbensspjäll och Jansson.. julmat alltså!
Är du polare med grannarna? - Yes, jag tror dom diggar mig ialf ;) haha!
Har du varit på ett party? - Eh, konstig fråga, jaa?
Har du varit utomlands? - Yes ma'am
Var är dina syskon just nu? - Han är i Torpa :)
Vilken tid gick du upp imorse? - Runt åtta..
Vad gjorde du kl 2 inatt? - Jobbade
Vad är det första du gör på morgonen? - Går och tittar mig i spegeln..(haha, nu när jag skriver det verkar det som en konstig grej att göra.. eller?)
Vad ska du göra efter det här? - Rota runt lite på bloggen o sen gå o sova :)

Inga kommentarer: