10 december 2007

Svar

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Svar: Jag har faktiskt aldrig provat, eftersom jag inte har någon egen bil. Men om jag blev tvungen skulle jag nog ialf klara att byta torkarblad!
2. Hur äter du ett äpple?
Svar: Jag äter ganska lite på det.. har svårt att liksom gnaga av det helt.. är rätt facinerad över folk som kan äta sådär så att det knappt är något kvar. När jag äter äpple är fortfarande mer än hälften av det kvar när jag är klar :)
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Svar: Jaa!
4. Big Brother eller Sportnytt?
Svar: Diggade ju Big Brother, dessvärre! Hoppas det inte gör mig till en dålig människa :)
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Svar: En laptop!
6. Är du mörkrädd?
Svar: Jaa, eller, inte om jag inte är ensam.. men är jag själv är jag jävligt rädd!
7. Resmål som fascinerar?
Svar: Åhh, jag är sugen på en massa! Vill bli kulturell!
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Svar: Lindha, diskuterade Idol lite :)
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Svar: Lars Winnerbäck, utan tvivel!
10. Förrätt eller efterrätt?
Svar: Efterrätt såklart! Vem fan väljar förrätt?
11. Bästa stunden på dagen?
Svar: Åhh, svårt att säga.. kvällen/natten är väl typ "min tid".
12. Tre saker du alltid har med dig?
Svar: Plånboken, mobil1 och mobil2.
13. E-post eller snigelpost?
Svar: Snigelpost
14. Den senaste komplimangen du fick?
Svar: Avtjejerna i går kväll när de tittade på korten jag tagit hos fotograf :) Gullisar!
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Svar: Hmm, det har jag nog förträngt. Jag hatar att få skäll.. Oftast tycker jag att det är obefogat!

1 kommentar:

Resistansen sa...

Kul att se att du bloggar igen vännen :)
Puss!