19 januari 2008

Bring it on ;P

Haha, som ni märkte i det tidigare inlägget är jag lite less på att försöka få min relation med arbetsförmedlingen att funka.. Jag känner att det inte riktigt är det rätta givandet och tagandet! :P


Men efter en kväll med mina supersöta tjejer är det svårt att sura över en sån sak! Vi har tittat på Bring it on 4 och Ciao Bella! Ciao Bella var lite pinsam, men jäkligt rolig :) Cheerleaderserna på Bring it on var riktigt grymma (inte så grymma som mina egna cheerleaders såklart men..;). Och tänk, att det är dom ju inte bara grymma på film, utan PÅ RIKTIGT! Till och med killarna var på riktigt ;) Jag önskar att jag var så grym!

Mikaela och jag har kommit fram till att det nog är bättre att ha hemmakväll imorgon, istället för att gå på krogen. Folk är liksom lite fattiga efter årets längsta och dyraste månad, så vi lär ju vara själva i baren om vi går ut...

Har varit och våldgästat Madde idag med :) Malte är världens gulligaste! Han har liksom bara träffat mig en gång, igår, men han blev ändå helt galen när jag kom! Helt överlycklig! Hihi!
Nu ska jag gå o sova min skönhetssömn :) Ta hand om er alla! Kram kram
___________________________________________________
Kortet är inte taget idag, men jag tog det för att det var lite roligt att det just var dom som var här :)

1 kommentar:

Anonym sa...

joo klart bilden är från idag, jag går alltid runt i guldklänning. hihi tack för igår baby, astrevligt <3