21 januari 2008

Blabla

Okej. Nu har jag skrivit o tagit bort typ tio gånger. Blir inge bra det här. Idag har jag iallafall;
  1. Hälsat på Irma, med Mikaela
  2. Åkt tåg från Strängnäs till Kungsör
  3. Sprungit hem och lämnat väska och bytit kläder för att...
  4. Vicka som idrottlärare två lektioner för femmor och sexor
  5. Pratat med min vän Joline
  6. Varit hos Stin med hennes och Maddes valp (helt sjukt söta båda två ;)
  7. Sovit på soffan
  8. Kollat på Simon&Thomas och Guldbaggegalan
  9. Gråtit lite över att vi inte ska ha några tjejkvällar längre :P
  10. Lagt mig i min säng för att försöka komma på något vettigt att skriva i min blogg

Sådärdå. Det blev ungefär lika infomativt som prästens genomgång av midnattsmässan på julaftonsnatten. Ingen var där, jag vet. Men jag var, och jag vet hur tråkigt det var! Sorry!
Imorgon ska jag iallafall upp tidigt för att skjutsa pappa till Arlanda. Om jag inte missminner mig så är det Polen, eller Polandia (jag antar att det är deras eget namn på sitt land), som han själv brukar säga, som han ska till. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska ta vara på min tid i Hufvudstaden. Förslag mottages tacksamt! Funderar på att åka till IKEA, Kungens kurva, men hur faaan ska jag komma dit? ;)



Inga kommentarer: