22 januari 2008

Travel


Jag måste ju bara säga att jag tycker att Carolina Gynning är GRYM!

Pappa skickade i mitten av december ett sms från Tel Aviv och berättade att han hade träffat en galen skånska på flygplatsen, Carolina Gynning hette hon :) Dom var där för att spela in hennes nya program "I huvudet på Gynning". Haha, jag skickade snabbt ett sms tillbaka och berättade att det var samma Carolina som han brukade se på TV under Idoluttagningarna, men det hade pappsen redan fått veta, efter att han frågat regissören. ;) Han tyckte att hon var typ som en fyra åring (det får stå för honom) och frågade regissören om det var han som var hennes pappa. Hehe! (Det var det inte...)

Idag har jag varit på Arlanda igen.. börjar känna mig hemma på Terminal 5 ;) Är det inte pappa som ska lämnas så är det mamma som ska hämtas. Men jag tycker det är lite roligt att vara där. Sist när jag hämtade mamma var det ett väldans pådrag i ankomsthallen. Jag vet inte vad det var, men alla hade blommor och presenter. Jag sprang till Pressbyrån och köpte en välkommen-hem-chokladtomte och en välkommen-hem-inredningstidning till mamma. Jag ville ju inte att hon skulle känna sig mindre välkommen till Sverige än dom andra!
Hur som helst så tänkte jag iallafall ta en tur på IKEA Kungens kurva idag (jag fick ju inga bättre förslag av er :P), men jag hade väl ungefär hunnit in på första våningen när Lena på Central, Kung Karl, ringde och undrade om jag kunde vara idrottlärare idag med. Och visst ville jag det. Så det var bara att rusa genom IKEA (gaaah :´( jag älskar ju det) och köra fort hem i snöovädret :) Lektionerna gick fint! Undrar om jag var så duktig på idrotten? :)
Och efter skolan gick jag och hämtade ut mitt paket som kommit med posten :) Rörstrandfatet som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Det är så fiiint! Nu vill jag flytta hemifrån! :D Haha!

Sist men inte minst.. en bild på handbollsherrarna som iallafall spelade lika mot Ungern. Nu gäller det att kämpa vidare! (Satt faktiskt på samma flyg som deras tränare, Ingemar Linnéll, påvägen hem ifrån Frankfurt, när jag kom från USA) Woow, kändisskryt igen!

_______________________________________________

bilderna är tagna ifrån www.kanal5.se och www.aftonbladet.se

Inga kommentarer: