16 januari 2008

Disappointed

Idag har jag varit på stan i Västerås med mamma. Jag har handlat två tröjor på MQ, ett par svart leggings på H&M och lite välbehövligt smink på Lindex faktiskt, tro det eller ej. Sen har jag också letat upp Designtorget i Västerås för att köpa.. (gissa vad?!) juuust precis, grodan från mitt tidigare inlägg :) Det får bli en födelsedagspresent till min upptagna lillebror som tycker att det är jobbigt att skriva lappar om vart han är någonstans, och aldrig svarar i mobilen. Sen hittade vi också den underbara fönsterplastfilmen som ni ser här uppe till vänster. Har spanat på den i snart ett år :) Så imorgon åker den upp i köksfönstret!
Hälsade på min kusin inne på SOLO och likaså mina gamla jobbarkompisar på Klockmaster! Sötaste tjejerna!
Så imorgon blir det upp tidigt o gratta lillebror som fyller 16 och äntligen (?!) får börja övningsköra. Akta er ute på vägarna!
Går och väntar på mitt fat, från Rörstrands Picknick-serie, som ska komma med posten i dagarna! Spännande!



Mår bättre idag än vad jag gjorde igår. Har liksom lugnat ner mig lite efter att jag pratat med honom. Igår var jag både arg och ledsen. Nu vet jag att han vet vad jag tycker och att jag finns här och att jag bryr mig. Förstår däremot fortfarande inte hur man kan säga så... jag är besviken!
___________________________________________________________________

Bilden är lånad från www.inreda.com

Inga kommentarer: