15 januari 2008

Grodprins

I en av mina inredningstidningar hittade jag den här;



En söt liten groda som talar, från Designtorget. Spela själv in vad du vill att grodan ska säga och placera den på ett strategiskt ställe. Grodorna är försedda med sensorer och spelar upp ditt meddelande när någon går förbi.


Riktigt roligt tycker jag :)


Idag har jag solat. Blev utan tvivel fräknigare, men förhoppningsvis också lite brunare. Det är så skööönt att sola! Jag skulle gärna göra det varje dag. Helst på en strand förstås, men solariet är också varmt och skönt :)

Har funderat lite på att börja plugga till hösten. Och det jag tänker på nu är att läsa till florist. Jag tycker det verkar superkul och jag älskar ju blommor! Har hittat en utbilning i Göteborg som jag är riiiktigt sugen på att söka. Så får jag bli göteborska på köpet, min stora dröm :D

Ska tänka på det så återkommer jag när jag tänkt lite mer!

Ta hand om er! XOXO





Inga kommentarer: