14 januari 2008

Utmaning


Utmaning! Lägg ut en bild på;



1. dig själv som lyckligast

- studenten, vilken underbar dag :)
2. dig själv och dina närmaste

- mami, papi och jag på min bal!
3. din mamma

- mamma försöker på lukas att sitta fint så jag ska kunna ta kort på honom :)
4. den du senast fick ett sms utav

- både lillebror och pappa fick vara med, men sms:et fick jag ialf av pappa.
5. den artist/det band du lyssnat längst på och fortarande gillar.

- lars winnerbäck, utan tvekan!
6. en människa som du önskar vore hos dig nu.

- haha, min älskade galna vän joline.
7. ett ställe som du saknar
- new york, vilken plats! jag vill dit igen o se ännu mer!

8. dig själv full

- haha, marcus o jesper fick också vara med. tror det är från juldan förra året :)
9. en kompis som är full

- jossan. gotland, kvällen då det ända hon sa var "asså, jag fattar inte" :P
10. den fulaste bilden på dina mottagna filer
- jag har faktiskt inga mottagna filer, för jag har ju inte haft datorn så länge..


Nu utmanar jag DIG!






1 kommentar:

M sa...

hahah, babe känn dig utmanad!! :)