13 januari 2008

Gossip Girl


















Jag har lyckats hitta ännu ett program av Gossip Girl, avsnitt 7 närmare bestämt. :) Jag har blivit halvt besatt av serien, haha! Så ikväll blir det Gossip-kväll hemma hos Lindha!

Idag fick jag marängswiss till frukost. Sånna morgornar tycker jag om. Inte alltför ofta kanske, men idag satt det fint :) Igår var jag hemma hos min jobbarkompis Linda och spelade Wii och Singstar med resten av jobbar kompisarna. Vilket jävla gäng alltså, dom är grymma! Sen åkte jag hem till Lindha och tittade lite på "Just my luck", inte min favvofilm men.. alltid lika trevligt att se mina flickor! Haha, när jag berättade för mamma vad jag skulle göra sa jag typ "Först ska jag hem till Linda o spela Singstar, o sen ska jag hem till Lindha efter det" Mamma bara skrattade och tittade på mig som om jag vore knäpp. Var likadant häromhelgen när jag var på stan med mamma o min telefon ringde. Jag typ "Åh, det är nog Mikaela (Jansson, som jag skulle äta med, men det sa jag ju inte)" Sen tog jag upp telefonen o sa "Neeej, det var ju Mikaela" (Haha, alltså Mikaela Hofgren, som jag skulle till dagen efter). Hehe, tänker inte på det själv förrän mamma tittar konstigt på mig ;) Jag ser ju personen jag tänker på framför mig i huvet, så then it makes more sence!
Nu ska jag gå o äta!

You know you love me, XOXO, Gossip Girl :)

Inga kommentarer: