28 februari 2008

Bowl

Jaha, här sitter jag på jobbet och väntar på att gästerna ska spela klart sin Wii-bowling. Folk blir fan helt fasta i det där! Bara eeeeeen gång till! Vuxna karlar! :P Haha! Men det är ju bättre det än att dom spelar Singstar iallafall, right? Vore typ inte helt toppen ifall dom stod på övervåningen och skrålade hela nätterna... Bowling är ju ändå en rättså tyst sport!


Imorgon börjar jag klockan 10. Är precis så jag hinner tvätta skjortan o få den att torka innan jag börjar jobba igen. Men det är skönt att vara ledig en fredagkväll och en HEL JÄVLA LÖRDAG! Amazing faktiskt! Det är man inte precis bortskämd med. Eller... jag, andra är väl.
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. sova ut och sen kanske åka in till stan? :) Umgås med mina söta vänner jag min gulliga famlij. Planera lite inför bröllopet kanske?
Nej nu tror jag faktiskt att bowlingserien är klar! Sov så gott! puss&kram

Inga kommentarer: