27 februari 2008

Smile!

Jag började skriva hur synd det är om mig som jobbar hela tiden och hur dålig vädret är och blablabla. Men så kom jag på mig själv.. jag är aldrig nöjd! Jobbar jag lite är jag inte nöjd för då blir jag rastlös + att jag inte får några pengar, jobbar jag mycket är jag inte heller nöjd då tänker jag typ "varför jobbar jag så mycket egentligen? Jag hinner ju inte njuta av livet!"

Åhh, jag är en sån pessimist!

Om en stund ska jag iallafall iväg och jobba på mammas dagis, Nalle Puh. Det ska bli kul, för dom ungarna är så jäkla söta :) Sist när jag var där var dom helt lyriska, haha! En liten tjej sa "Ann-Mari, kan inte din tjej få vara med oss varje dag? Och äta frukost och allt! Snäääälla" Hihihi! Sötnos! Det stärker egot lite :) Nej nu måste jag dra! Ta hand om er! pusss

3 kommentarer:

M sa...

Hej gumman, verkar som vi missar varandra hela tiden. Med mig ar det battre, har varit sjuk i nastan en o en halv vecka men ar pa battringsvagen. Kanske lyckas prata snart! Kram

Anonym sa...

haha, är det sant! här blev man busted! :D men jag står fast vid att jag hatar den där apan, för han passar inte alls in bland fötter och händer i svartvitt ;) ha det!

Anonym sa...

snart åker vi baby :)